Divat az életért ahelyett, hogy a divatért élnénk!
Hiszünk abban, hogy a jó megjelenés és a jó cselekvés kéz a kézben járhatnak. A minőség, az anyag és a fenntarthatóság érdekében. A családért, a barátságért és az egymásért való odaadásért. Vigyázunk egymásra és vállaljuk a felelősséget. Ezt megmutatjuk termékeinkben és a beszállítóinkkal és Önnel, vásárlóinkkal való napi kapcsolatainkban
A márka története.
Oliver márka története 1969-ig nyúlik vissza, amikor Bernd Freier megnyitotta az első butikját Würzburgban.
Az alapterület mérete és a választék fejlődése azóta jelentősen megnőtt, és ma már a márka a divat különböző területein kínál termékeket.
A Sir Oliver, az üzlet neve Charles Dickens "Twist Olivér" regényének hőse után kapta a nevét.
Az S.Oliver márka azért választotta ezt a nevet, hogy tükrözze a kor szellemét és egyúttal tisztelegjen a londoni divatvilág előtt. A "Sir" betű pedig valószínűleg a londoni elegancia és a divat iránti tisztelet kifejezésére szolgál.
Az említett brit fővárosi úri ruházati üzletek nevében szereplő "Sir" további nemzetközi jelleggel ruházza fel az S.Oliver márkát.
1978-ban a "Sir" nevet védjegyként bejegyeztették, majd a jogvitát követően, a parfümgyártók tulajdonában lévő eau de Cologne márkával, a "Sir Oliver" nevet "s.Oliver" márkanévre változtatták.
Ezután, 1979-ben a márkát a Német Szabadalmi és Védjegy Hivatalnál a jelenlegi néven, az "s.Oliver" néven jegyezték be.
Ez a változás tükrözi a márka fejlődését és az esetleges jogi megfontolásokat, hogy elkerüljék a jogi vitákat és biztosítsák a védjegyvédelmet. Az "s.Oliver" név azóta vált ismertté és elismertté, és az S.Oliver márka folytatta növekedését és sikereit a divatiparban.
s.Oliver – márka az egész család számára
Egy márka, amelyre mindig számíthat: az s.Oliver mindig a tökéletes megoldást kínálja, ha stílusról, minőségről, kényelemről és árról van szó. Egy őszinte, magabiztosan stílusos barát és divattanácsadó minden helyzethez a megfelelő ötletekkel.
Az s.Oliver Shoes márkát a detmoldi székhelyű shoe.com cég licensz üzletágként forgalmazza világszerte 2005 óta.
A szezonban több alkalommal is naprakész cipőkollekciók jelennek meg férfiaknak, nőknek és gyerekeknek. Az .Oliver márka a licencadóval, az s.Oliver divat- és életmódcéggel együttműködve.
A cél mindig az életmód és trendek gyors gyakorlatba ültetése egy új cipőkollekció kidolgozásakor. A Wortmann Schuh-Holding KG professzionális infrastruktúrája garantálja a minőséget, a pontos szállítást és a globális beszerzési szakértelmet.
Az S. Oliver célja, hogy kiváló minőségű, divatos termékeket kínáljon megfizethető áron. A márka stílusa modern és középkategóriás, és a fiatalabb, trendkövető vásárlókat célozza meg. Az S. Oliver különböző termékkategóriákban tervez és gyárt, beleértve a ruhákat, kiegészítőket és cipőket is.
Az S. Oliver cipők kényelmesek és divatosak, és széles választékban érhetők el nők, férfiak és gyerekek számára.
A cipők között megtalálhatók szandálok, papucsok, balerina cipők, sportcipők, csizmák és még sok más.
Az S. Oliver cipők kiváló minőségű anyagokból készülnek, és figyelmet fordítanak a részletekre és a kényelemre.
Az S. Oliver márkájú termékek szerte a világon elérhetők, és a vállalat saját üzleteket működtet, valamint jelen van viszonteladókon és az online kiskereskedelemben is.
Az S. Oliver népszerűsége és elismertsége az évek során folyamatosan növekedett, és ma már sok divatkedvelő választja ezt a márkát a stílusos és megfizethető ruházati termékekért.