Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Szállítással kapcsolatos kérdések és válaszok.

Szállítással kapcsolatos kérdések és válaszok.

Akár már másnap megkaphatom rendelésemet?

- Több feltételnek kell teljesülnie, hogy másnap megkapja rendelését. (bővebb információ az írásban...) 

 

A Sebastiano webáruház szállító és logisztikai partnere a GLS.

 

sebastiano-gls-partner

Vásárlóink visszajelzése alapján kijelenthetem, hogy a GLS minőségi és gyors szállítást végez. Nem véletlenül ők Magyarország piacvezető csomagszállítói. Minden feladott rendelésről ímélben a GLS-től tájékoztatást kap arról, hogy csomagját átadtuk a futárnak. Ebben a levélben kap egy csomagszámot, mellyel nyomon követheti csomagját. A kiszállítás napján a GLS újra küld egy ímélt, melyben tájékoztatják, hogy az adott napon megtörténik csomagjának kézbesítése. Többek között informálják, hogy a csomagot kitől kapja, ha fizetnie kell, akkor pontosan mennyi a fizetendő összeg, valamint megkapja a futár és a vevőszolgálat telefonszámát, ahol igény esetén pontosíthatja a kézbesítést. 

 

A kiszállítási díj felét mi álljuk! 

Sajnos a kiszállítási díjakat is elérte az infláció. Csomagjaink átlagos kiszállítási költsége 1.980 Ft, ennek ellenére továbbra is tartjuk a 990 forintos kiszállítási díjat! 

Tekintettel a jelenlegi vírushelyzetre, arra gondoltunk, hogy miként tudnánk segíteni azoknak a bizonytalan vásárlóknak, akiket megrémiszt az a gondolat, hogy mi a teendő,  ha nem jó a méret, vagy csak elállna a vásárlástól. Eddig Postára kellett mennie, hogy feladja nem megfelelő lábbelijét. Mostantól nem kell emiatt aggódnia, hogy miként juttatja el hozzánk visszaküldendő cipőjét.  Nem kell sorban állnia a Postán, egyszerűen űrlapunk segítségével vegye fel velünk a kapcsolatot, és jelezze, hogy lünk rendeli meg a visszaszállítást, és mi 1.690 Ft kényelmi díj ellenében futárt küldünk visszaküldendő termékéért. Ha cserélni szeretné termékét, akkor a futár cseretermék kézbesítésével egy időben, felveszi öntől a visszaküldendő terméket, melynek költségét mi álljuk, önnek semmilyen többletköltsége nem keletkezik!

Sebastiano-szallitas-kerdesek-valaszok

Ügyélszolgálatunkra érkezett szállítással kapcsolatos kérdések és válaszok:

Holnapra megkaphatom a rendelésemet?

- Általános teljesítési határidőnk a visszaigazolástól számított 72 óra. A visszaigazolás minden esetben a következő üzenetet tartalmazza: "A termék bekérve, megkezdtük rendelésének feldolgozását".  Persze vannak esetek, amikor már másnap át tudja venni rendelt termékét, de ez nem általános, így nem is kérkedünk vele. Ha egy tételes a megrendelés, és munkanapon 12 óráig beérkezik, akkor a szállítási idő 24-48 órára csökkenhet. 

Meghatározhatom rendelésem átvételének napját?

- Rendelés összegzésénél a megjegyzés rovatba írja bele, hogy mikor tudja átvenni a terméket. 

Több terméket rendeltem, és a mai napon 2 értesítést kaptam a kézbesítésekről. Ezeken két különböző csomagszám volt, ez miként történhetett?

- Webáruházunk készletét 23 üzletünk összessége alkotja. 2-3, vagy akár több termékes rendelésnél előfordulhat, hogy különböző üzleteink készletén található a rendelt termék, melyet a gyorsaság, és a hatékonyság érdekében közvetlenül üzletünk adja fel. Ilyenkor a csomagban lévő termék vételára, és az elosztott szállítási díj kerül az utánvét összegére. Ezzel az eljárással akár 4 nappal hamarabb tudjuk szállítani a termékeket, mert kihagyjuk a logisztikai központunkat, ahol összegyűjtenénk a megrendelt több pár lábbelit. Természetesen a végleges fizetendő összeg teljes mértékben megegyezik a rendelési végösszeggel. Ilyen esetekben is csak egy szállítási díjat számítunk fel!   

A rendelésemről sem kaptam visszaigazoló ímélt, a szállításról már küldenek? 

- Mindenképpen vegye fel ügyfészolgálatunkkal a kapcsolatot, mert 99,9% -ban elírás történt, és így a szállításról sem fog tájékoztatást kapni. Ügyfélszolgálatunkat itt érheti el! Kollégánk az új információk alapján javítja az ímél címet, és innentől megkapja a szükséges értesítéseket. 

Hová kérhetem a kiszállítást?

- Magyarország területén bárhová. A legfontosabb, hogy ön is ott legyen, vagy egy olyan személy, aki átveszi a csomagot!

A futárnál van lehetőségem kártyával fizetnem?

- Természetesen igen. A futárnál készpénzzel és kártyával egyaránt fizethet. 

Tájékoztatást kaptam, hogy feladták a csomagomat, de beteg lettem és a munkahelyemre kértem a kiszállítást. Hol tudom módosítani a szállítási adatokat?

A GLS ímélben tájékoztatja a csomag felvételéről. Ebben a levélben az ön csomagszámához tartozó jelszót is megadja, melynek segítségével a GLS webes felületén tudja módosítani a szállítási cím, vagy idő adatait.   

sebastiano-elegedettseg

 

Ügyfélszolgálatunk szállítással kapcsolatos leveleiből szemezgettem, remélem hasznos információkat sikerült megosztanom! Ha kérdéseire nem kapott választ, akkor űrlapunk segítségével vegye fel velünk a kapcsolatot!

  

Tartalomhoz tartozó címkék: kérdések-válaszok szállítás
Az oldal tetejére