A jelenlegi jogszabályok érvénybelépésével teljesen megváltozott működésünk, és emiatt megannyi kérdés merül fel, melyekre keressük a válaszokat.
Jelenlegi cikkünkben az üzleteinkben vásárolt garancia és reklamáció érvényesítéséről szeretnénk információkat adni.
A kihirdetett vészhelyzet időtartamával meghosszabbítjuk 2020. március 28. előtt vásárolt termékeinknek garanciáját. Sajnos nem tudjuk napokban megmondani, így nem is vállalkozunk rá! Természetesen, amint vége ennek a borzalomnak, és belátható időn belül elkezdődhet az újranyitás, online felületeinken tájékoztatást fogunk adni.
Ez a meghosszabbítás csak az üzleteinkben vásárolt termékeinkre érvényes! Webáruházunk jelenleg is üzemel, így online megrendelt lábbelik minőségi kifogását az alábbi űrlap kitöltésével továbbra is jelezheti.
Mi történik a már folyamatban lévő reklamációk kezelésével?
Vannak folyamatban lévő javítások, amit elkészültek, de a mostani helyzetben nem lehetséges átvételük. Emiatt úgy döntöttünk, hogy kapcsolatfelvétel után futárral küldjük ki ezeket a termékeket.
Üzletünkben vásárolt termékekkel kapcsolatos reklamációs kérdését az alábbi űrlap beküldésével teheti meg. Vagy munkaidőben az alábbi számon érdeklődhet: +36305073827